вторник, 24 май 2011 г.

Ники Михайлов: Алисия е невероятна жена!

Футболистът Ники Михайлов нито отрече, нито потвърди връзката си с Алисия.
В предаването "Нека говорят с...Росен Петров" вратарят сподели, че с фолк певицата се познават отдавна и се виждат, но дали са интимни, така и не пожела да отговори.

Той отклони въпроса за близостта му с Алисия с думите: "Познаваме се с Алисия от доста време. Виждаме се, да. Няма какво да си кривя душата. Аз го казах и на други места, доста съм си патил, че съм оставял медиите да знаят всичко за личния ми живот и си бях казал, след последната ми връзка, която беше три години, че ще спра да коментирам с кой съм и т.н. До този момент мисля, че успявам".

Няколко часа по-рано в неделния ден, Алисия пък сподели в телевизионен ефир, че наскоро получила необичаен подарък - 777 рози от нейния любим, чието име певицата не пожела да разкрие. Коментар за този жест нямаше и от Ники Михайлов. Вратарят сподели само:

"Алисия е невероятна жена, то се вижда - много красива. Аз попринцип съм романтичен с жените, с които съм бил. Готов съм за семейство. Аз вече от 4 години живея сам и се научих да се оправям. Естествено в момента най-важното нещо е кариерата ми, след някоя друга година ще дойде време и за това. На Алисия любимата ми песен е последната ѝ - "Двойно повече". Не знам дали е за мен, трябва да питаш Алисия" - каза той, пишат от signal.bg

Доскоро Алисия и Ники Михайлов не криеха своите половинки. Интересно е, че сега едновременно са решили личното пространство да е строго пазено от медиите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар