събота, 28 май 2011 г.

Фен на Галена искал да прави секс с нея, заплашвал я с убийство

Тревожен и малко известен епизод от живота си наскоро разкри Галена.

Преди време хитовата изпълнителка станала жертва на тормоз, който прераснал в откровени заплахи за убийство, пише „Уикенд”, цитира razkritia.com.

Агресорът бил фолк почитател, който обаче се вманиачил по своята любимка и досущ като в холивудски филм започнал да търси начин да се добере до нея.

Незнайно откъде психото намерил телефонния й номер, с което започнали и атаките му. Звънял на Галена и денем, и нощем, а когато не отговаряла на обажданията му, й изпращал агресивни есемеси.

Галена буквално разкрива: „Имах телефонен терорист, който първоначално беше много влюбен в мен, после искаше да прави секс с мен и накрая вече искаше да ме убива. А дори не го познавам“.
Нейна проверка установила, че маниакът се обаждал от чужбина. Тормозът над фолк певицата продължил с месеци, през които тя се чудела как да сложи край на атаките му.

Въпреки че получила не една и две заплахи за живота си, Галена не се уплашила. Напротив, дори не приела сериозно предупрежденията на полуделия фен и дори не уведомила полицията.

„Не толкова заради заплахите, а заради досаждането ми беше неприятно. Денонощно ми звънеше и ми пращаше съобщения“, споделя изпълнителката на „Тихо ми пази“.

За нейна радост не се наложило да взима кой знае какви мерки, защото маниакът сам преустановил тормоза.

Няма коментари:

Публикуване на коментар